Operare si intretinere
Intretinerea organizata a centrelor de date si a aplicatiilor critice
Peste 80% din toate iesirile din functie a centrelor de date sunt defectiuni previzibile ale infrastructurii si erori umane – principalele doua cauze ale iesirii din functie a facilitatilor de misiune critica. Cauza principala a caderii infrastructurii este slaba intretinere. In baza experientei, conducerea noastra a prevazut solutii de infrastructura pentru facilitati de misiune critica inca din 2002. Neosoft Company furnizeaza operatiuni de interventie operativa, intretinere organizata si servicii de operare facilitati la mai multe centre de date si facilitati cu misiune critica amplasate in Romania.
Intretinerea este cruciala
Serviciile noastre de intretinere organizata sunt calate pe necesitatile specifice ale fiecarui client si fiecarei facilitati. Indiferent daca este vorba de monitorizare 24/7/365, de intretinere preventiva sau interventie operativa la facilitati, Neosoft Company are tehnologia, capabilitatea si experienta care sa va satisfaca necesitatile si chiar sa depaseasca asteptarile Dvs.
Prevenire si reparare
Pentru misiunile critice intretinerea este cruciala. Programele Neosoft Company de intretinere amanuntita va asigura ca sistemele critice lucreaza asa cum au fost proiectate. Practicile noastre de intretinere amanuntita preventiva si predictibila impreuna cu metodologiile noastre verificate ca Metodele de procedura si Procedurile de operare standard reduc riscul erorilor umane si ajuta in prevenirea si prevederea defectarilor. In plus, sistemul computerizat al Neosoft Company de management al intretinerii asigura un management de intretinere centralizat al echipamentelor de infrastructura ce asigura facilitatile Dvs. de misiune critica.
Toata intretinerea la echipamentele de misiune critica sunt efectuate utilizand metode de procedura detaliate ce se supun stringent verificarilor de asigurare a calitatii inainte de utilizare.
Monitorizarea functionarii 24/7/365

Serviciul Neosoft Company de monitorizare operare este deservit de personal calificat ce asigura monitorizarea, inregistrarea deranjamentelor si serviciu de dispecer de urgenta 24/7/365.
Procedurile de escaladare pentru client asigura o abordare proactiva pentru rezolvarea situatiilor critice.
Scule, tehnologie si talent
De la osciloscoape si bancuri de proba la camere in infrarosu, tehnicienii Neosoft Company sunt dotati cu ultimele scule de diagnosticare si sunt multilateral instruiti in intretinerea sistemelor critice electrice si mecanice.
Mentinerea in parametri este simpla : control programat
Neosoft Company va asigura un singur punct de contact pentru programarea,coordonarea si confirmarea tuturor activitatilor de intretinere. Programele de intretinere specifice locatiei si matricele program garanteaza ca nici un detaliu nu este trecut cu vederea. De la programarea intretinerii de baza dupa punerea in functie , operarea de facilitati, Serviciile Neosoft Company de intretinere organizata, programata, sunt disponibile intr-o varietate de nivele care sa satisfaca cerintele Dvs.